You are not logged in.

An alle Neulinge: Bitte lest euch diesen Thread als erstes durch BEVOR ihr ein eigenes Thema eröffnet, viele typische Anfängerfragen werden darin bereits beantwortet: Dart Neuling? Welche Dinge sollte ich beachten? (Pfeile, Board, Wurftechnik etc.) - Danke !!!

Dear visitor, welcome to Dart Forum - dartn-forum.de - Das dartn.de Dart Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Wizard1896

9-Darter

• "Wizard1896" started this thread

wcf.user.option.userOption51: 2012

• Send private message

1

Saturday, August 13th 2016, 10:54am

BDO Champions Cup

Moin, am Sonntag findet der Champions Cup in Manchester statt, konnte über das Turnier nicht viel rausfinden. Handelt es sich um einen Einzel-Wettbewerb oder ist es ein Team Turnier?
Würde mich normalerweise nicht so interessieren, aber einer meiner Lieblingsspieler tritt auch an :thumbup:
Lieblingsspieler: 1.D Simon Whitlock:australia: Mark Dudbridge :england: 2.D Mark Webster :wales: Steve Brown, Andy Parsons :england:
180er: 126

This post has been edited 1 times, last edit by "Wizard1896" (Aug 13th 2016, 10:55am)

roadrunner14darter

Kneipen-Darter

• Send private message

2

Saturday, August 13th 2016, 12:37pm

Scheinbar Teams weil das steht bei den Regeln: "These numbers must not exceed a maximum of 16 x players for any Men’s Team and a
maximum of 12 x players for any Women’s Team"
Good Darts! :dart:

Best leg: 12 Darter (zuletzt 28.10.16)

roadrunner14darter

Kneipen-Darter

• Send private message

3

Saturday, August 13th 2016, 12:38pm

aber Ahnung hab ich so gut wie keine
Good Darts! :dart:

Best leg: 12 Darter (zuletzt 28.10.16)

Count170

Unregistered

4

Saturday, August 13th 2016, 12:58pm

aber Ahnung hab ich so gut wie keine

Dann poste doch einfach nichts.

Diese Rules müssten auch für 2016 gültig sein.

http://www.bdodarts.com/images/bdo-conte…s-cup-rules.pdf

Wizard1896

9-Darter

• "Wizard1896" started this thread

wcf.user.option.userOption51: 2012

• Send private message

5

Saturday, August 13th 2016, 6:20pm

danke count :thumbup:
Lieblingsspieler: 1.D Simon Whitlock:australia: Mark Dudbridge :england: 2.D Mark Webster :wales: Steve Brown, Andy Parsons :england:
180er: 126