You are not logged in.

An alle Neulinge: Bitte lest euch diesen Thread als erstes durch BEVOR ihr ein eigenes Thema eröffnet, viele typische Anfängerfragen werden darin bereits beantwortet: Dart Neuling? Welche Dinge sollte ich beachten? (Pfeile, Board, Wurftechnik etc.) - Danke !!!

Dear visitor, welcome to Dart Forum - dartn-forum.de - Das dartn.de Dart Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Monday, September 11th 2017, 7:52am

Unicorn Sigma One Barrels 27g inkl Wallet

Hallo,

für einen Freund biete ich die Sigma One Barrels in 27g inkl Wallet an.
Er hätte gern EUR 50,00 dafür.
butcher1995 has attached the following file:
  • Verkauf-1371.jpg (469.56 kB - 60 times downloaded - latest: Nov 9th 2017, 4:40pm)

This post has been edited 1 times, last edit by "butcher1995" (Nov 6th 2017, 8:19pm)

2

Monday, September 25th 2017, 9:11pm

Sofern jemand Interesse hat, macht einfach mal nen Preisvorschlag.
Ich geb den gern weiter

3

Monday, November 6th 2017, 8:18pm

erledigt

dartn.de Dart News | Dart WM | BDO Dart WM | Dart Weltrangliste | Phil Taylor | Raymond van Barneveld | Dart Wurftechnik | witzige Dart Shirts
Reiturlaub buchen | Segelurlaub buchen | Motorradurlaub buchen | Kanuurlaub buchen | Tier- & Naturreisen | Dart Weltmeisterschaft
RSS Zeitung | Tausche Regen gegen Sonnenschein | Travity - Travel Community | News & Info Blog